Memento   Leave a comment

 

De ce se moare brusc, se moare incet, se moare,
De boli, de batranete, din eroare ?
De glont, de sis, incendii si seisme,
Sub roti de tren, sub lovituri de cizme ?

De ce se moare in apa, pe uscat, in aer
Eroic, pueril cu un ultim vaier ?
De ce se moare in chinuri ori in somn, se moare
Senin, inconstient, cu disperare ?

Iubitii mei am murmurat cuvinte
Ce nu alina, doar ne-aduc aminte !

De ce putem privi prin lacrimi dulcea fata
A sortii noastre, lacrima si gheata ?
De ce putem razbi cat umar langa umar
Ramanem stransi chiar de-am scazut in numar ?

De ce acest pamant, aceasta vale larga
Ne este leagan bun si ne e targa ?
Noi prin lumina inimii si a mainii
Ii suntem totusi pe vecii stapanii !

Iubitii mei am murmurat cuvinte
Ce nu alina, doar ne-aduc aminte !

De ce ?

Versuri: Adrian Paunescu
Voce: Vasile Seicaru

Posted 8 Noiembrie 2010 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , , , ,

Lasă un răspuns

