Ultima zi   Leave a comment

 

Daca vei voi
Cea din urma zi
S-o traim macar pe ea frumos.

Sa plecam in munti
Unde nu sunt punti
Unde merg si vulturii pe jos.

Sa dormim putin
Sa avem niste vin
Cu anestezii de cabernet.

Eu sa te ascult
Si tu sa taci mult
Sa ne depanam viata incet.

Dupa atata timp
Nu pot sa ma schimb
Totusi trebuia sa ma cunosti.

Si la cap de zi
Pentru a sfarsi
Plangem amandoi ca niste prosti.

Poate ca-s naiv
Dar te mai cultiv
In antichitati de sentiment.

Piesa noastra in doi
Va avea apoi
Un tarziu zadarnic happy-end.

Eram numai noi
Zilnic numai doi
Drum nici inainte nici `napoi.

Cum s-a intamplat
De s-a adunat
Si e toata lumea intre noi.

Rani atatea am
Ca un cal in ham
Care trage greu un car de spini.

Si am sa merg la targ
Si am sa-mi vand cu sarg
Toate ranile la cabotini.

Ne mintim mereu
Unul, tu sau eu
Are in mana ultimul atu.

Trec la suferinzi
Murmur in oglinzi
La adio, la adio tu.

Nu se mai aud
Pasari de la sud
Un curent polar le strabatu.

Ca-ntr-un trist halou
Iti rostesc din nou
La adio, la adio tu.

Ce a fost, a fost
Ce va fi, va fi
Uite c-a venit
Ultima zi.

Versuri: Adrian Paunescu
Canta: Alexandru Zarnescu

Posted 9 Noiembrie 2010 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , , ,

Lasă un răspuns

