Imposibila nunta   Leave a comment

R. Îmbracă-te-n alb prea frumoasă mireasă
Aşa se cuvine în drama ce-o joc,
Pe urmă plecam fiecare acasă
Si munţii vor pune misterul la loc.

1.Munţii mei duhovnici au intrat în ceaţă
Clopote bătrâne bat pe mănăstiri
Când miroase a iarnă, nunţile îngheaţă
Pentru noi lunatici imposibili miri.
Vin să ţi se închine vânturi şi dihănii
Viscolul asupra-mi cade ca un laţ
Si ţi-aş face o nuntă cu un sat de sănii
Si cu felinare şi cai înstelaţi.

2.Până o să se întâmple tu vei fi căruntă
Mie o să-mi vină cea din urmă zi
Si va fi şi aceea tot un fel de nuntă
Si-mi vei duce grija şi te voi iubi
Ti-am adus, mireasă, munţii mei cu noaptea
Nunţi de animale se petrec în munţi
Codrii de miresme şi păduri de şoapte
Ele sunt salonul neîmplinitei nunţi.

3.Lumânări de nuntă ţin în ladă urşii
Lupii suflă-n focul stânelor pustii
În rostogolire ne unesc obârşii
Nu-mi vei fi mireasă, mire nu-ţi voi fi.
Te invit la nunta dulce şi albastră
Unde zurgălăii scot argint din toţi,
Ce păcat că totuşi nu e nunta noastră
Ce păcat că morţii i-am fost dat ca soţ.

Versuri: Adrian Paunescu
Voce: Vasile Seicaru

Posted 14 Noiembrie 2010 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , , ,

Lasă un răspuns

