Fosta iubire   Leave a comment

 

Nici amintirea nu te mai pastreaza
De-as vrea sa-ti cant m-as poticni afon
Ai fost o nebunie si o raza
Ramai un numar vechi de telefon
Mai vine cineva si imi mai spune
Cate ceva de bine sau de rau
Dar noi n-avem nici amintiri comune
Te-ai dus luand tot ce era al tau.

Te acordasem ca pe o vioara
Cantai in palme sub barbia mea
Si brusc te-am aruncat pe usa-afara
Si nu ai mai putut de-atunci canta
Pe front daca eram sau mort de boala
Sau condamnat sau cu genunchii franti
De dragoste, speranta si rascoala
Tu peste mine trebuia sa canti.

Dar acordajul tau a fost vremelnic
Tu ai cantat c-asa stiai ca-mi placi
Si-acum dintr-un uitat si trist pomelnic
Cu un suras de neputinta taci
Ai fost iubire sau minciuna lunga
Te rog da voie gandului curat
Din departarea mea sa te ajunga
La orice nume azi te-ai fi mutat.

Un telefon uitat si o adresa
Aud ca suferi si traiesti urat
Si-ti cureti zilnic cuvenita lesa
Si tu, cu mana ta, ti-o pui la gat
Nu mai existi, esti trasnetul de vara
Ce mi-a lasat in creier cer topit
Si cand te-am aruncat pe usa-afara
Eu cel mai mult atuncea te-am iubit.

As vrea sa te mai vad, dar nu se poate
Am auzit ca te-am vazut candva
Dar ca prin geam cu marginile mate
Priveam prin fosta draga fiinta ta
Candva te presimteam pe-o falfaire
Stiam apropierea sa ti-o gust
Acum chiar sa ma tai tot nu am stire
Ca-mi e aproape pasul tau ingust.

E greu sa-ti spun, dar viata impreuna
Oricat de scurta, m-a trimis sa-ti spun
Un adevar mai grav ca o minciuna
Mai trist, mai inflamabil, mai nebun
Sa-ti spun sa te intorci – astepti zadarnic
Ramai si-mbraca-ti viata in vopsea
Marita-te mai bine c-un paharnic
Sa aiba dromaderii ce sa bea.

Versuri: Adrian Paunescu
Voce: Valeriu Penisoara

Posted 17 Noiembrie 2010 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , , ,

Lasă un răspuns

