Baiatul meu, pierdutul meu   Leave a comment

 

Fiul meu, dragul meu,
Lumea vorbeşte
Că te-ai fi dus dintre vii
Fiul meu, dragul meu,
Fără nădejde
Eu tot mai cred c-ai să vii.

Frunzele, stelele, se tot răstoarnă
Parcă ar vrea să le-ngâni.
Tatăl tau, mama ta,
Strigă în iarnă
Vino că suntem bătrâni !

Drumul e lung, dorul mai lung,
Dar am s-ajung, cred c-am s-ajung
De dragul tău, pierdutul meu
Până-n cer la Dumnezeu.

Şi unii vin şi jură strâmb
Că te-au ascuns după un dâmb
Şi că purtai costum prea scump
Şi aveai sicriu de plumb.

Ei spun minciuni, vorbesc prostii,
Eu ştiu că eşti, cum să nu fii
Când ai un fiu prea iubitor
Şi de tine-i este dor.
Şi tu munceşti oriunde eşti
Ca să-i faci un viitor.

Versuri: Adrian Paunescu
Voce: Tatiana Stepa

Lasă un răspuns

