Destin cand vine toamna   Leave a comment

 

Mi-a cazut pe gura frunza
Unui ultim arbor frant
Moare vara, moare vara,
Si vine toamna pe pamant.
Ia-ti pe umeri haina groasa
Ia-ti flanelul tau rasfrant
Moare vara, moare vara,
Si vine toamna pe pamant.

Desfrunziri, eu mai mor, tu mai mori
Infrunziri si-nviem uneori.
Nu-mi ajungi si n-avem timp in fiecare scurta zi !
Asteptam nopti mai lungi sa ne putem si noi iubi.

Mi-a cazut in noapte mana
Cand am vrut sa te descant
Moare vara, moare vara,
Si vine toamna pe pamant.
Unde e caldura verii ?
Pasii nostri unde sunt ?
Moare vara, moare vara,
Si vine toamna pe pamant.

Versuri: Adrian Paunescu
Voce: Cristian Buica, Tatiana Stepa

Lasă un răspuns

