O capodopera a folkului   2 comments

De dincolo de moarte, Tatiana Stepa – aici impreuna cu Magda Puşkaş in grupul Partaj – ne infioreaza cu aceasta capodopera a genului folk – una dintre cele mai bune piese din toate timpurile, in opinia mea !

CREION

Sa stam candva de vorba
Iubitul meu, in doi,
Sa cheltuim o noapte
Pe tot ce suntem noi.
Sa ne apuce ziua
Ca un frison tarziu,
Tu sa gatesti cafeaua
Eu un batran rachiu.

Sa tremuram pe-aproape
La geam eventual,
Sub ploaia de miresme,
A unui bland caval.
Tu sa-mi aduci aminte
Iar eu, eu sa ma mir,
Ca de un vin bezmetic
Uitat intr-un potir.

Sa arda pe-ndelete
In soba pentru gaz,
Carbunii, economic
Din tot ce-a mai ramas.
Sa fie cald in casa
Si randuiala-n lucruri,
Sa fim intaia data
Noi, singuri, sa te bucuri

De noaptea care trece
De ziua care vine,
Atat cat se mai poate
Cat ni se mai cuvine.
Sa stam ca unul singur
De vorba amandoi,
Si sa sapam in urma
Pana vom da de noi.

Versuri: Ion Brad
Muzica: Partaj/Tatiana Stepa si Magda Puskas

Posted 16 Mai 2011 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , ,

2 responses to “O capodopera a folkului

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da, foarte bune – versuri, glas, atmosfera creată, etc. Gândindu-te la muzica asta căcăcioasă care se face în ziua de azi, e într-adevăr o capodoperă.

    Cetățeanul Ics

Lasă un răspuns

