Sunt un Balcanic :(   Leave a comment

Politicianul roman, prin excelenta (foto: timesnewroman.ro)

Privesc la spectacolul jalnic el elitelor politice romanesti si ma intreb cum de in 22 de ani nu a reusit sa iasa in fata macar UNUL neprihanit si netavalit prin noroiul coruptiei, plagiaturilor, arivismului, conflictelor de interese si altor „calitati” specifice. Nu mai vorbesc ca sunt prinsi unul de altul ca intr-o plasa de paianjen, si cu cat se agita mai mult cu atat se afunda mai mult, iesind la iveala nebanuite cai subterane prin care au circulat „sforile” !

Ori astfel de creaturi sunt la fel de mitologice precum Pegasul olimpian, ori politica romaneasca face o selectie cu sus-ul in jos, scotand la inaintare indivizi verosi, mai curand dornici de marire si inavutire decat de propasirea Neamului.

Ori poate ca este scris pe undeva prin genele noastre de marginasi ai Europei,  zona in care n-au prea zabovit nici romanii si nici nemtii, mult mai mult intarziind turcii..

Om fi ramas noi cu ceva calitati prin fundul sacului, dar „printipurile” nu fac parte dintre ele, caci avem memorie foarte scurta iar prioritatile ne trec prin intreg sistemul digestiv – de la Maslow citire. Una peste alta, suntem balcanici – dar asta n-ar fi cu banat daca n-am parea cei mai balcanici dintre toti !

Despre asta ne asigura si Holograf, realist portret audio …

Sunt un balcanic,
Iremediabil sunt pierdut, sunt un balcanic
Nu termin ce am inceput, sunt un balcanic,
Nu sunt capabil sa durez ceva mai trainic,
Si ma scufund mai glorios ca un Titanic,
Sunt neserios dar nu-i nimic ca sunt balcanic !

Sunt un balcanic,
Imi fierbe sangele in vena, sunt balcanic,
Ma supar foarte tare, dar imi trece grabnic,
Ireconciliabil sunt, dar sunt si pasnic,
Sunt mincinos politician si nu sunt harnic,
Temperament vulcanic am, deci sunt balcanic !

R:
Da, sunt balcanic, nu-i nimic,
Si-mi place jocul din buric,
De munca n-am gasit nimic, nimic, nimic !
Caci sunt balcanic !

Sunt un balcanic,
Deci sunt gelos si sigur ma oftic amarnic,
Si nu mizati nici pe calmul meu britanic.
Imi place vinul rosu si femeia blonda,
Doar cu conditia sa fie rubiconda,
Imi place sa iubesc frumos,
Deci sunt balcanic !

Da, sunt un balcanic,
Sunt mincinos, frumos, gelos si ofticos,
Scandalagiu, diliu, nebun si ageamiu  !
Da, sunt balcanic, nu-i nimic,
Si-mi place jocul din buric,
De munca n-am gasit nimic, nimic, nimic !
Caci sunt balcanic !

PS: Multumesc celor de la Trilu, au fost promti si au intervenit cand le-am cerut ajutorul – cred ca au facut fericiti multi bloggeri pe WordPress.com ! Ce sa mai, sunt „profi” si sunt romani (destul de rara coincidenta) !

Posted 1 Iulie 2012 by Liviutz in Muzica&Poezie, Si altele..

Tagged with , , , , ,

Lasă un răspuns

