Ma apuca damblaua – maniak   Leave a comment

Evenimentele din ultimele zile mi-au ridicat tensiunea, tara asta e varza ! Simt ca putin cate putin devin si eu un maniac – dar n-am ce sa fac !

Lumea zice ca sunt maniac,
Daca-s maniac n-am ce sa fac !
Dar lumea are sufletul sarac,
Pai nu mai bine maniac ?

Totdeauna-am fost un maniac,
Maniac in tot ce-mi e pe plac.
Cand nimeni nu mai crede-n nimenea,
Eu am mania mea !

Stau pe computer minute si ore si zile,
Des navighez si surfez pana naufragiez,
Nu ma mai satur de site-uri si chat-uri subtile,
Jocuri cand joc nu ma joc, pe oricine mardesc !

Asa sunt eu alternativ,
Cam maniaco-depresiv,
Nu-mi zice nimeni ce sa fac,
Si nimanui nu-i fac pe plac !
Lumea zice ca sunt maniac…

Lumea zice ca sunt maniac,
Daca-s maniac n-am ce sa fac !
Dar lumea are sufletul sarac,
Pai nu-i mai bine maniac ?

Totdeauna-am fost un maniac,
Maniac in tot ce-mi e pe plac.
Cand nimeni nu mai crede-n nimenea,
Eu am mania mea !

Nu mai credeam c-am sa am alta mare manie,
dar am indragit o gagica-ntalnita pe net,
Ii mail-uiesc c-o iubesc insa nu si ea mie,
Zice ca pana la chat sa o iau mai incet !

Pai dac-asa-s eu maniac
Nici dac-as vrea n-am ce sa fac
Asa-i la mine dragostea,
Este manie, nu manea !

Lumea zice ca sunt maniac…

Posted 3 August 2012 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , ,

Lasă un răspuns

