Intuneric in culori   Leave a comment

Ia neamule, decat sa stati ca fraierii in ploaie la coada la pupat moaste pe Dealul Mitropoliei, mai bine ascultati o piesa de piesa – Bosquito „motorizat” de legendarul Ovidiu Lipan Tandarica !!!

„Aceasta piesa canta povestea iubirii intr-o lume a mercantilului. Este o declaratie de dragoste la adresa vietii, surprinzand energia si puterea pe care ti-o dau sentimentele simple dar atat de complexe si adanci in esenta.” – au declarat membrii trupei Bosquito pentru Libertatea.

Am inteles ca Bosquito in frunte cu simpaticul Radu Almasan, a fost in turneu prin tara si prin Moldova ailalta, urmand sa-si lanseze noul albul printr-un concert la Sala Palatului ! In aprilie au fost la Hard Rock Cafe impreuna cu Tandarica – oaiii – ce-am ratat !

Radu a fost plecat putin in State, cam vreo 7 ani, dar bag seama ca i s-a facut dor de hartoapele natale. Tipul asta este printre rarisimele cazuri de „artisti” contemporani care canta la fel de bine si live – daca nu chiar mai bine !

Pe la 16 ani la o ceasca de cafea,
De-o tiganca m-am indragostit lulea,
Si panica, nu stiu, poate ca-s cam urat eu,
Ca dintre toate femeile pe niciuna n-am avut io !
Oooh, fata mea de caramea,
Oooh, strengareste imi zicea,
– Oooh, ia-o mai usor,
Te-nvat eu tot,
Te-nvat amooooor !

Refren:
Da-mi o mie de fiori
Da-mi o mie de fiori
Imi cerea adeseori
Si viata ne iubea, ne iubea !
Vreau o mie de fiori
Vreau o mie de fiori
Intuneric in culori
Si lampa o stingea, o stingea !

– Scumpul meu naiv eu prin multe am trecut,
Si prin alte tari multe-am mai vazut,
Vezi ca oamenii se-omoara din prostie,
Si ca se razboiesc pentru bacnotele de hartie !
– Oooh, tu sa cauti dragostea,
Oooh, nu conteaza altceva !
Oooh, asa-mi spunea,
Tiganca mea, tiganca mea,
Oooh, asa-mi spunea,
Iubita mea, iubita mea !

Refren:
Da-mi o mie de fiori,
Da-mi o mie de fiori,
Imi cerea adeseori,
Si viata ne iubea, ne iubea !
Da-mi o mie de fiori,
Da-mi o mie de fiori,
Intuneric in culori,
Si lampa o stingea, o stingea, da !

Sunt atatia ani de cand iubita mi-a plecat,
Si-nca ma trezesc cu fluturi in stomac,
Si iubesc soarele si cerul si vantul,
Si am iubire-n mine cat sa-nvaluie tot pamantul !
Oooh, fata mea de caramea,
Oooh, mi-ai dat fericirea ta,
Oooh, te iubesc si-acum,
Ca un nebun, ca un nebun,
Oooh, te iubesc si-acum, 
Ca un nebun, ca un nebun !

Refren:
Da-mi o mie de fiori,
Da-mi o mie de fiori,
Imi cerea adeseori,
Si viata ne iubea, ne iubea !
Da-mi o mie de fiori,
Da-mi o mie de fiori,
Intuneric in culori,
Si lampa o stingea, o stingea …

PS: Dupa cate stiu eu, nu au pagina oficiala, va dau pagina Facebook:

http://www.facebook.com/pages/Bosquito/119308774759614?ref=stream

Lasă un răspuns

