Cand ingerii pleaca …   7 comments

Haideti sa ascultam ceva romantic potrivit cu aceasta cetoasa zi de duminica  – Bosquito cu Radu Almasan:

De o noapte tot te privesc
Si ma arde vina
Ca nu pot vreodata sa-ti spun
Ca imi esti lumina.

Dormi usor si-n brate ma ierti
Si-mi respiri in mana,
Tu ti-ai pus si suflet chiezas
Iar eu-ti dau furtuna.

Refren:
Cand ingerii pleaca, baby,
Demonul sunt eu
Strange-ma sa uit de mine, 
La pieptul tau, la pieptul tau !
Cand ingerii pleaca..

Esti frumoasa asa cum nu e
Si cum n-a fost nimeni,
Te privesc si iar n-o sa-ti spun,
Ca si ieri si maine.

Cand ma imbrac cu zambetul tau
Orice iad dispare,
Ca zapada ninsa-n desert,
Dimineata-n soare.

Refren:
Cand ingerii pleaca, baby,
Demonul sunt eu !
Strange-ma sa uit de mine
La pieptul tau, la pieptul tau !

Cand ingerii pleaca, baby, 
Cand ingerii cad,
Mai ascunde-ma odata,
La pieptul tau, la pieptul tau !
Cand ingerii pleaca…

Viata mea a fost ca un vant
Care bate-n prora,
M-a muscat de suflet mereu
Floare carnivora.

Ai rabdare copil al meu,
Inima-mi dezleaga,
Si-ai sa vezi ca eu m-am nascut
Sa te fac intreaga.

Refren:
Cand ingerii pleaca, baby,
Demonul sunt eu !
Strange-ma sa uit de mine
La pieptul tau, la pieptul tau !

Cand ingerii pleaca, baby,
Cand ingerii cad,
Mai ascunde-ma odata
La pieptul tau, la pieptul tau !
Cand ingerii pleaca…

Posted 18 Noiembrie 2012 by Liviutz in Muzica&Poezie

Tagged with , , , , , ,

7 responses to “Cand ingerii pleaca …

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ştii că îngerii nu înţeleg dragostea dintre muritori? O consideră o taină, ceva înconjurat de mister şi nu ştiu când timpul ei începe şi nici când e încheiat.

    Sunt nişte rostiri sublime ale unor versuri, despre acel/acea, care, făr’ de rest, te întregeşte.

    • Mda, pe langa caracterul lor razboinic (soldatii Domnului, nu ?), se spune ca ingerii sunt asexuati – asa ca mai mult ca sigur nu inteleg dragostea dintre muritori ! Numai ca eu cred ca ingerii si demonii merg pe Pamant – asa credea si Eminescu, nu-i asa ?🙂

  2. Da, da, îngerii trăiesc o existenţă inefabilă; fireşte că nu au sex, pentru că dacă ar fi aşa, dacă ar avea, ar avea şi dorinţe erotice, şi asta nu s’ar potrivi, dar nu s’ar potrivi deloc cu postulatul seninătăţii lor serafice.
    Cât despre noi, noi acei în care e şi câte un strop de rai şi câte’un strop de iad, suntem suflete în catifeluri şi angelice şi demonice.

  3. Îţi las ceva, dacă îmi îngădui; sper că îţi va plăcea.

  4. De rien
    Eşti francofil? Glumeam.

Lasă un răspuns

