Remediere probleme flash in Chrome   4 comments

Salut prieteni !

Astazi o sa va impartasesc o mica smecherie software – poate cineva se loveste de aceeasi problema.

Dupa ultimul reinstal (cred ca prin noiembrie 2012 – din cauza unui virus care avea ca manifestare principala sabotarea conexiunii internet in orice varianta as fi incercat), am observat ca aveam probleme cu sunetul la rularea clipurilor (Youtube, Trilulilu, etc) in browserul preferat – Google Chrome, in conditiile in care aveam Adobe Flash Player actualizat la ultima versiune. Se auzea cu intreruperi, mai ales in conditiile in care deschideam alte ferestre sau alte programe.

Evident, m-am uitat pe net – erau sugerate tot felul de cauze, in special Flash-player neactualizat sau dimpotriva, actualizat la ultima versiune suspectata ca e prea consumatoare de resurse pentru computerele mai vechi. Totusi, nu era si cazul meu si am perseverat in cautari pana cand am gasit urmatoarea cauza: un conflict intre cele doua versiuni de Flash utilizate de Chrome – are una interna si una standard ! De ce oare foloseste doua versiuni – habar nu am, dar iata cum se procedeaza:

Fereastra Plugin Chrome

– Se scrie in bara de adrese a browserului „chrome://plugins” (deci fara „http”) si se deschide pagina de administrare a plugins-urilor. In coltul din dreapta apasati butonul „+Details„.
– Primul plugin este chiar Adobe Flash Player. Orientati-va dupa linkul celor doua versiuni ale softului si alegeti „Disable” pentru cel intern al Chrome (in mod normal este primul in lista iar adresa-sursa a acestuia arata asa: C:\Program Files\Google\Chrome\Application\24.0.1312.52\PepperFlash \pepflashplayer.dll);
– Acum inchideti si redeschideti Chrome – ar trebui sa mearga mai bine – la mine asa s-a intamplat.
– Cu ocazia asta am invatat si cum se gestioneaza plugins-urile in Chrome, sper sa va fie de ajutor si voua.

PS: Am senzatia ca de curand problema a fost remediata de „taticii” Chrome, caci vad ca driverul intern PepperFlash are o noua editie si este din nou activat – si de data asta nu-mi mai face probleme.

Posted 20 Ianuarie 2013 by Liviutz in Si altele..

Tagged with , , , , , , , , , ,

4 responses to “Remediere probleme flash in Chrome

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am facut cum zici si inca nu merge chiar bine. Inca nu se deschid filmele de pe vimeo..😦
    Mai ai vreo idee? Multumesc anticipat🙂

    • Buna Adina !
      Nu sunt eu exact un mare IT-ist, dar presupun ca tot de la Flash ai probleme. Cu Firefox merg clipurile ? Daca merg inseamna ca este din cauza Chrome-ului, dupa cum ai vazut mai sus, Chrome are propriul flash-player si implicit il suspenda pe cel original de la Adobe. Deci ai putea incerca doua manevre – daca nu merge prima incerci si cu a doua:
      1. Actualizeaza Chrome (intai incearca din meniul din dreapta sus- iconul cu liniute, optiunea „Despre Google Chrome” face asta automat)
      2. Instaleaza ultima versiune de Flash de la sursa: http://get2.adobe.com/flashplayer/?no_redirect si vezi ca pe fond galben iti explica si ei cum poti sa treci peste bariera impusa de Chrome…

  2. Clipurile Youtube si de pe alte site-uri se vad si in Chrome, dar cele de pe vimeo le vad in IE sau Firefox. Oricum, chiar si IE imi merge f prost tot de la o extensie..
    In Chrome mi-apare mereu ca RealDownloader e extensia da rateuri, insa nu stiu daca faza cu filmele vimeo e tot de la extensia asta sau de la alta…:(
    Da, Chrome e actualizat. Dar daca instalez Flash de la Adobe ii dau disable la cel intern de la Chrome?
    Multumesc🙂

    • 1. Desi presupun ca nu este acesta cazul, iti amintesc ca uploaderul Vimeo poate alege sa limiteze vizionarea clipurilor urcate;
      2. Daca ai probleme cu RealDownloader-ul (se mai plang si altii), poti sa incerci sa-l dezactivezi. O varianta mai dura ar fi sa dezinstalezi Chrome cu totul si sa vezi ce se intampla inainte de a reinstala aceasta extensie;
      Iata ce zice Vimeo in FAQ:
      „We all love browser extensions, they can add much needed functionality and make our day more enjoyable and productive. However sometimes these extensions (also known as add-ons) can interfere with the way a website is designed to work. The Staff may ask you to temporarily disable extensions when troubleshooting, in case they’re the cause of any issues.”
      3. In principiu, nu dureaza mult pana ce Chrome-ul se actualizeaza cu ultima versiune de Flash disponibila, dar am povestit ca si eu am avut odata probleme. Desigur, poti sa incerci cum am zis, instalezi Flash de la Adobe si apoi dezactivezi versiunea flash built-in tastand in bara de adrese about:plugins, apoi alegi Details din dreapta sus, apoi Disable pe pepflashplayer.dll, presupunand ca-l vezi pe celalalt instalat undeva in C:/Programs/Adobe ..

Lasă un răspuns

